2025. Március 12. Szerda - Gergely
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
ALKATRÉSZ BÖNGÉSZDE, Mazda és más.
Bukólámpás Mazda 323F találkozó.
Mazda Toyota együttműködés, és Mazda8.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
mazda-auto.hu | 2013-09-27 09:06 mazdarobi részére
Elképzelhető, hogy kompressziós különbségek okozzák a hideg motor egyenetlen járását. Az RF8G befecskendező abban az esetben használható az RF7J helyett, ha mind a négy lecserélésre kerül. Más az ellenállásuk.
Nálunk 130e Ft bruttó az RF7J darabja.
Tényleg nem akarom örökké reklámozni, de az akcióinkban hirdetett ECOTAK berendezés a koromképződés jóval több, mint 50%-át megszünteti.
Samu2000 | 2013-09-26 22:33
Tisztelt Szakértő ! A Mazda CX-5 dízel esetén milyen feltételek( sebesség, fordulatszám, motorhőmérséklet,stb) indulhat el a regeneráció? Mennyi ideig tart? A start-stop rendszer összhangban van-e ezzel? Köszönöm válaszát
mazdarobi | 2013-09-26 21:56
Sziasztok!
Van-e tapasztalat az RF7J porlasztók RF8G-re cserélése után DPF problémáról?Azaz tökéletesebb lett-e az égés,kevesebb korom képződik-e?
Más:
Mazda6 2006-os reggel indulás után 1-2 percig gázolaj szagú a füst,kissé egyenlőtlen az alapjárat.Melegen nincs probléma.Tűzkarika már cserélve.Mennyiségi szab.szelep cserélve.
Izzítógyertyák jók,a részecskeszűró értékek normálisak.Viszont a korrekciós érték 35 Mpa-n -116,65 Mpa-n -106,de tanulási eljárás után -40 körül állt meg.
Porlsztóra gyanakodom,valakinek tapasztalat?(RF8G)?
Köszi.
expanzio | 2013-09-12 16:01
x
devayandras | 2013-09-07 14:09
A múltkori hosszú túra után 229 km-nél raktam le az autót, és még nem regenerált. Ma volt elővéve (megsétáltatva) a kocsi, és 250 km-nél elkezdődött a regeneráció, persze pont akkor, amikor az utcánkba fordultam be... sebaj, szaladtam vele egy 16 km-es kört, és szépen lezajlott a regeneráció. Az üzemanyag változatlanul Shell VPower Nitro+, a használat módját meg már korábban taglaltam (fordulatszámok, fokozatválasztás sebességekhez, stb.).
A kocsiban jelenleg 91200 km van. (M5 GTA,143LE, DPF)
mazda-auto.hu | 2013-08-29 14:30 ZoO részére
A külső komputer csak olyan adatot lát, mint a belső. A szűrő teljes eltömődése előtt több szűrő telítettségi, hőmérsékleti fázis van. Lehet, hogy éppen a köztes fázisok visszajelzésében van valahol a hiba, így későn indul a regeneráció, és már nem tudja az autó "önmaga" végrehajtani.
ZoO | 2013-08-28 18:48
Mazda-autó: ha a külső komputer szerint minden szenzor rendben, és a külső komputer látja, hogy megtelt a "porzsák", akkor feltételezem, hogy ezt az infót a belső komputertől nyeri, azaz a belső komputernek is ugyanannyi infó áll rendelkezésre. Már csak dolgoznia kellene.
Ma kipucolták a szűrőt, érzésre csendesebb lett a gép, és szintén csak érzésre kevesebbet eszik. Fedélzeti komputer szerint fix 50 tempomattal 3.0 / 3.1l. Ennyit még nem láttam.
Mindenesetre eladom. Ez volt a harmadik és utolsó Mazdám.
mazda-auto.hu | 2013-08-28 14:07 ZoO részére
Mert például rossz a nyomásmérő, vagy a hőmérsékletszondák valamelyike.
csonkasz | 2013-08-28 10:58 ZoO részére
A DPF kiiktatása lesz a legjobb megoldás, ha nem akarsz több százezret rákölteni.
ZoO | 2013-08-28 08:30 mazda-auto.hu részére
M5-ön jöttem (135km/h), M5 bevezető szakasz folyamatos 70 és 50km/h majd mikor elértem a Könyves Kálmán körútat, először kigyulladt a lámpa, majd 5 perc múlva villogni kezdett. Teljesítménycsökkenést nem tapasztaltam, bár ekkor az erős forgalom miatt már nem tudtam folyamatosan haladni vele.
Tűzkarikák cserélve 140e-nél. 170e van az autóban. Az injektorok a szervízkomputer szerint rendben. Minden érték OK, hibakód: szűrő eltömődött. (9-es érték) 5-nél nem avatkozott közbe a komputer, nem regenerált. Vajon miért? Kényszerregenerálással simán lehet űríteni a DPF-et.
A nyomáskülönbségből miért nem lehet tudni, hogy a szűrő mechanikus tisztításra szorul?
Üzemanyag Shell 95, két hónapja tértem át. Most vissza az OMV-hez.