2025. Április 21. Hétfő - Konrád

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Oszi | 2010-03-10 21:21 gyxaabi részére

tobb problemat is felvet a dolog :) 1 csak es kizarolag hackelessel megy a dolog.
2 a dpf szurot kiszerelik a rendszerbol??? ha nem akkor az telitodik es utjat alja a kipufogo gaznak es a vegeredmeny,hogy nem indul be az auto es karosodhatnak egyebb alkatreszek is!

leteznek olyan diagnosztikai gepek amik furcsamod kilvik a PCM-et es tobbet nem olvashato a gyari geppel es tobb fontos funkcio elerhetettelne valik a gyari IDS-el.Mazda-autoeknal is jart olyan 3-as mazda.

3.sokkal egyszerubb megeresni a hiba okat ami lehet akar egy erzekelo ,de lehet nem megfelelo kut valasztas illetve mar hibasan teljesito befecskendezo is.

Ezenek kivul ha kivan szerelve a DPF akkor valoszinuleg nem teljesiti az eloirt ertekeket sem.

Semmikepen sem javaslom az ilyen jelegu beavatkozast ,mert azonnali garancia vesztessel jar es karosodhatnak mas alkatreszek is.

dobaki2 | 2010-03-10 18:23 gyxaabi részére

Engem érdekelne, de ez legálisan megoldható? Mert mi még garanciálisok vagyunk!

csonkasz | 2010-03-10 17:15 csonkasz részére

A francba, már a mail címemet sem tudom.

csonkaszkukacgmailpontcom a jó cím

csonkasz | 2010-03-10 17:14 gyxaabi részére

Szia!

Ez engem is érdekelne.

csonkaszkukacgmailponthu

DOXA | 2010-03-10 17:05

gyxaabi!

doxa@vnet.hu

DOXA | 2010-03-09 17:42 gyxaabi részére

Szia gyxaabi!
Tudsz 1 privát elérhetőséget adni?
doxa

dobaki2 | 2010-03-09 10:18 gyxaabi részére

Ez mit akar takarni? Ki lehet kerülni a dpf szűrőt? Ha szofteresen lekapcsolják, akkor nem megy tönkre a dpf szűrő? Vizsgánál ugyan is vissza kell kapcsolni, mert nem teljesülnek a környezetvédelmi paraméterek.

gyxaabi | 2010-03-09 09:17

Ha valakinek problémája van a DPF szűrővel már szoftveresen leprogramozható a rendszerről.A leprogramozás után tobbé nincs vele probléma.

dpf_killer | 2010-02-09 20:22 DOXA részére

Nagyjából nálam is hasonló a "ciklus". Valószínűleg az autóm előéletével lehet a gond, kb. 1 éve vettem a 2006-s autót jelentős futásteljesítménnyel háta mögött (200E km). végég márkaszervízben volt szervizelve, de az a gyanúm, hogy ez a sok km(égetés) nem tett jót a dpf rendszernek.

DOXA | 2010-02-09 07:04 dpf_killer részére

Hello dpf_killer

Csodálkozom a problémádon, nekem is 6-mzr-cd 143le 2007/04 van, és egyetlen egy alkalommal villant fel a dpf jelző, kilométer szerinti olajcsere előtt kb. 1000 km-el. ( bár én személy szerint a 20000km-es ciklust kicsit soknak tartom. Mos van benne 60000km. Talán az a szerencsém, hogy nem szüttyögök az autóval, és bár nem feszegetem a sebességi határokat és lehetőségeket, nem megyek 60-nal hatodikban. A heti normál ciklusom mellett szerencsére minden hétre jut egy vagy kettő kb. 150 km-es 100-130-as tempó.Lehet, hogy ez segít nekem??? : doxa

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó