2025. Április 22. Kedd - Csilla
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Turbófeltöltő, vagy kompresszor?
Tisztább égés, kisebb fogyasztás, kevesebb korom, és lerakódás. ECO-TAK.
Mazda 3 Sedan 2014.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó
csonkasz | 2009-02-06 20:10 gaboca részére
Ja, nekem 5-ösöm van 110 LE-s. Nálunk 5 fok alatt kapcsol a kályha. Amúgy nyugis tempóval (90-100) országúton 5,6-5,8 kályha nélkül. Ilyenkor a BC tud mutatni 4,9-5,1-et.
gaboca | 2009-02-06 19:59 csonkasz részére
A rengerációd számora is
érdekes,ki gondolná hogy ekkora külöbség lehet 2 autó között.
Csak most ebben az esetben irtam BC adatát ,mert pont a szoftver frissités előtt tankoltam tele.
És meg jó negyedig van a tank.
Neked 10fok felett amikor nem megy akályha, akkor menyi az átlag fogyid nekem 5.9-6.2
(Kicsike:120Le+chip=143Le)
csonkasz | 2009-02-06 19:29 gaboca részére
Az átlagfogyasztásra én a BC-t sosem nézem, mert abszolút fals értéket mutat.
Azt hittem tankolásos módszerrel számoltad az átlagot.
csonkasz | 2009-02-06 19:26
Ez is érdekes, mert megyek egy Pécs-Bp-et és vissza és teljesen változó a regenerálás. Van hogy 60-80 km-enként csinálja és egy ilyen úton volt a 330 is. Szóval abszolút kiszámíthatatlan. És kb ugyanolyan tempóval is szoktam menni.
gaboca | 2009-02-06 19:14 csonkasz részére
Hosszabb úton, amikor 300-400km levezetsz megállás nélkül neked mennyi km-enként regenerál,
Nálam ilyen esetben max.225km-enkét látom, hogy a pill. fogy. mérő adta megemelkedik 12-15 percig.
Ja,nekem a kályha többlet gázolaj fogy. nem számolja BC.(átlagfogyiban nem látszik)
csonkasz | 2009-02-06 16:41 gaboca részére
Aha, én csak arra gondoltam, hogy azért az elmúlt napokban a hőmérséklet jelentősen emelkedett, és a kiegészítő fűtés esetleg nem dob rá egy lapáttal a fogyasztásra.
A 120 helyett 210 jól hangzik. Bár az enyém mostanában mintha egyre többet kezdene menni két regenerálás között. Már 8700 km-óta nézem a regenerálásokat és van hogy 60-at van hogy 330 km-t tudok menni kettő között. 69-szer regenerált ennyi km alatt, tehát kb 126 km az átlag. És ebben kb. 2500-2800 km abszolút országút van.
gaboca | 2009-02-06 16:24 csonkasz részére
Kb 1 hete csinalták meg, azota belenyomtam 750km és ezek a tapasztalataim.
A fogyi ugyanolyan vez. körülmények között értendő.
csonkasz | 2009-02-05 17:42 gaboca részére
Mikor csinálták és mikor mérted ezeket az értékeket?
gaboca | 2009-02-05 17:19 csonkasz részére
Sziasztok!
Megcsinálták a dpf frissitést.
Azt tapasztalom hogy 120 helyett 210 km-enként égeti a szűrőt ,és a fogyasztásom is 3 decivel kevesebb lett.
Mindenkinek ajánlom a frissitést, akinek jelentősen emelkedik a motorolaj szintje v .a DPF-el gondjai vannak!
mazda-auto.hu | 2009-02-05 14:48 csonkasz részére
Eddig is figyelte a megkezdett regenerálások számát, mely ha elért egy bizonyos mennyiséget, akkor a sárga DPF lámpa kezdett villogni. Az új programmal már nem csak a megkezdett befecskendezések számát, hanem a vezetési stílust, használati körülményeket is alapul veszi az olajszint becslésénél. Ezentúl pedig ha gázolajban túl dúsnak saccolja a komputer a motorolajat, akkor a piros olajnyomás lámpa fog világítani.