2024. December 26. Csütörtök - KARÁCSONY

Mazda DPF részecske szûrõ

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dpf_killer | 2010-02-08 22:11

Elkészült a verda! MES-nek respect azért! Mikor megláttam a számlán szereplő tételeket nemtudtam sírjak vagy nevessek: "cserélendő szinten eldugult DPF szűrő kiégetése" miután megmondták az új dpf szűrő árát 1M ??? akkor tudtam hogy inkább jobb ha nevetek..

dpf_killer | 2010-02-07 18:54

Én már nem merek csak 320-330 ft-s gázoljat tankolni, mégis kb 30E km után az előző eset óta, az autópályán ford 2500-2700/min tehát optimális, hopp egyzsercsak nem megy az autó alig érek el a jobb oldali sávba máris villog a DPF+motor hiba lámpa.. kész! MES trailer.. csereautó, márkaszervíznél autó letámaszt.. pénztárcát készít! Már kezdem megszokni, hogy kb fél évente otthagy az úton, de legalább valahogy szólna előtte! Soha többé diesel!

Fecó | 2010-01-22 10:50

Üdv.
Ez még nem DPF/részecskeszűrős.2005 tavaszától került DPF rendszer a Mazda6-ba.Tehát,tehetsz bele bármilyen olajat,csak lehetőleg szintetikus,és 5W-30 legyen.Egyébként a Mazda6 diesel nem nagyon szokta enni az olajat.

nagyand | 2010-01-22 10:24

Nem rég vettem egy M6 2003 Diesel 136HP autót,azt szeretném megtudni, hogy DPF-el szerelt már vagy még nem. Most lesz esedékes az olajcsere, és szeretnék olajat venni hozzá, de ha jól tudom nem mindegy hogy milyen olaj kell bele.

mazda-auto.hu | 2010-01-21 08:31 Boki részére

Az autót értékesítő kereskedőnek pontosan el kell-kellett magyaráznia a Mazda DPF rendszer működését, mármint azt a részét amely a használatot érinti. Mi minden esetben így járunk el.
Egyébként már a korábbi autókon sem igazán van probléma, az új Mazda6 esetében pedig még hatékonyabb a rendszer, mely a rendszer működése szempontjából előnytelen használat esetén is jó eséllyel megakadályozza a problémákat.

tranyos | 2010-01-20 21:47 Boki részére

Nekem 2 éves lesz a 6-osom, igaz hogy a F/L-es. 70000km van benne, ebből szerintem 45000-50000km város és eddig egyszer villogott a DPF lámpám. Ezen kívű az ég világon semmi gondom nem volt vele. Megvettem rá a +2év garit, így 5 éves korában cserélem új Mazda 6-ra!

Boki | 2010-01-20 21:10

Tisztelt Mazda-Autó!

A jövő héten szeretném megrendelni a 163 Le 2.2D M6 sportkombit, de egy kicsit kétségbeestem a dpf-es topic láttán. Sajnos sokat használom Budapesten az autót (itt lakom), az iroda is kb. 5 km-re van az otthonomtól. Azért térnék át a Mazdára, mert folyamatosan tolom be a pénzt a Volvo szervízbe... Mennyire érinti a dpf gond az új 2.2 motort? Mitévő legyek?

Várom válaszotokat.

Köszönöm!

Boki

mazda-auto.hu | 2009-10-20 12:33 attilaskyline részére

Így már értem.

attilaskyline | 2009-10-20 11:47

Akkor kaptam számlát,pecsételt service könyvet is.
Annyit mondtak soha nem csináltak ekkora hibát,de nem akarják nagyon publikálni.
Nem akartam kukacoskodni.Az autónak nincs baja.
Elviszem máshova átnézni.(Ha lesz később baja azért erre vissza fogok térni)







mazda-auto.hu | 2009-10-20 11:21 attilaskyline részére

..és nem volt feltűnő, hogy nem kellett fizetni az olajcseréért?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó