teszt,mazda
2025. Január 22. Szerda - Vince
Tesztek
Mazda CX-3 G150 AWD AT Revolution Top - Új terepen
A Mazda arra készül, hogy felrázza az autóipar egyik leggyorsabban növekvő kategóriáját: ezért azzal próbál nagyot dobni, ami talán a legfontosabb az autógyártásban, a formával. Az új CX-3 modellen is a KODO formanyelv hatása érvényesül, a gyönyörű idomok az osztályának legkönnyebb vázszerkezetét takarja. Az...
Mazda CX-3.
Az új Mazda CX-3 egy kompakt szabadidőautó, melyet részben olyan sikeres konkurensek miatt terveztek, mint a Nissan Juke, Peugeot 2008, vagy Renault Captur. A szintén közelmúltban bemutatott Mazda2 kisautón alapuló CX-3 feltűnő megjelenést, magas üléspozíciót, és alacsony fenntartási költséget kínál. A...
Mazda3 Sport 2,5i Skyactiv-G185.
Bár itthon egyelőre az új Mazda3-hoz nem elérhető a 2,5 liter hengerűrtartalmú motor, azért valószínűleg érdeklődésre tarthat számot egy ilyen kivitel tesztje. Ráadásul nálunk is választható a 2,0 literes Skyactiv-G165 erőforrás, melynek 165 lóerős teljesítménye közel áll a tesztelt autóéhoz....
Mazda 3 Sport 2.0i
Az idei tél meglehetősen enyhe időjárása ellenére azért egy kicsit az igazán hidegből és hóból is kijutott nekünk, éppen amikor a Mazda 3-ast volt szerencsénk tesztelni. Jártunk fő-, és mellékutakon, araszoltunk dugóban a havas úton, de a Mazda 3-as egy pillanatra sem ébresztett...
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Általában az elérhető árú kompakt autók esetében nem a szórakoztató vezethetőségre asszociálunk. Persze az úgynevezett ütős ötajtósok, az adott típus csúcsmodelljei kivételt képeznek, de az utóbbi időben a "kompakt autó", és a "takarékos autó" fogalmak összemosódtak, és gyakorlatilag ugyanazt jelentik...
A Mazda6 jó választás.
A harmadik generációs Mazda6 egyfajta szabadúszó. A legtöbb gyártó megszüntette a tradicionális családi szedán karosszériaverziót, és inkább praktikusabb ötajtós, illetve magasított szabadidőautó (crossover) kiviteleket gyárt egy-egy típusából. De a Mazda leragadt a négy ajtós kialakításnál, és az új...
Mazda6 Sedan 2,5 Skyactive-G AT.
A szépség nem minden, a Mazda6-os elbűvölő formája mögött értékes tartalom lapul. Nem ugrom neki a szemet gyönyörködtető vonalak elemzésének, inkább elmesélek egy rövid kis sztorit. A teszthét alatt ketten is megtaláltak a piros lámpánál és egy áruház parkolójában, hogy érdeklődjenek a 6-os...
Mazda MX-5, és Subaru BRZ.
A Mazda MX-5 világszerte hatalmas rajongó táborral rendelkezik, mert nem igazán van másik olyan autó, melynél a élményszerzés, és a közben elhasznált benzin mennyisége ilyen harmonikus egyensúlyban van. A sok más gyártmányhoz képest minimalista lenyitható tető az eddigi három generáció során...
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda5 Mazda3 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó