2024. November 25. Hétfő - Katalin

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


djjosy | 2013-07-20 01:08

djjosy | 2013-07-20 00:38 cuba.71 részére

 Egr szelep jó gázadásra lefele mozog,inditáskor a vákum felhúzza.Pár perc után alapjáraton is leengedi,majd ismét fel.Gázadáskor lefelé mozog,gondolom ilyenkor engedi be a cuccot:)))De lehet megtaláltam a hibát....vicces lesz de a bal hátsó kerekem melegszik,kerék le fék berohadva.....fogja a kocsit.......szerintem ez lesz a hiba úgyis komplett fékcsere lesz,tárcsák betétek,de a bal hátsó nyeget fel kell újitanom.

A felső rész van berohadva hogy lehet ezt szétszedni.Nemtudom hogy kell ide beilleszteni...

http://www.kepfeltoltes.hu/view/130720/f_knyereg_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

 

Gabor83 | 2013-07-20 00:37

Észrevétel: a MAF szenzor lehúzásakor a müszerfal ABS/ESP hibára csipog.

Gabor83 | 2013-07-20 00:36 BluElite részére

 Köszi, a tisztitás és a légszürő csere után a rángatás finomabb lett.

Viszont, a múltkori diagnosztika alapján az autóvillamosságis haverom mondta, hogy mérjem be a lambdát.

Ezt házilag meg tudom tenni?

 

Más:

Szereltem a rádiót, szerintem sikerült egy biztosítékot kiütnöm.

Elment a rádió, a board computer és a szivargyújtó.

Végignéztem a bal lábnál található biztosítékokat, valamint a motortérben levő dobozt is, de nem találtam kiégettet.

cuba.71 | 2013-07-19 15:50 djjosy részére

 Szia!

Az is lehet,ha részlegesen nyitva van(EGR).Én a kipu.öntvény felöl is,és a szivoönt.felöl is "levakoltam".Olyan tömitést kell késziteni mint a sajátja,csak a nagy "lyukat"kihagyni középről.

Ezen kivül nézd meg üzemmeleg motornál,azolajbeöntő kupakot lecsavarva,nincs-e kartergáz jellegű enyhe füst ami ott távozik.(járo motornál)Porlasztocsucs tüzkarika.

Adagoló a gyári összejelölésnél áll???

Volt-e már javitva,cserélve??

Hirtelen ennyi.Nekem is ilyen vasam van,és rengeteget bütyköltem már erőhiány miatt:)

BluElite | 2013-07-19 10:05 djjosy részére

 Na ezt nem tudom, ilyen szinten nem értek hozzá, én csak a tapasztalataimat írtam le. Bár ha jobban meggondolom, lehet.

djjosy | 2013-07-18 16:33 BluElite részére

 Köszönöm.Átnézzük mégegyszer.EGR szelep lehet még?

BluElite | 2013-07-18 14:02 Gabor83 részére

 A legtöbb szerszámboltban kapsz hozzá "csavarhúzót". Én egy komplett készletet vettem, még fordos időkben. Ott majdnem minden csavar ilyen.

 

Ha vásárolsz szerszámot, jól nézd meg, mert van nem lyukas torx is, csak azzal a MAF szenzornál nem sokra mész.

Gabor83 | 2013-07-18 13:31

Fejtsétek meg, hogy egy milyen csavar:

 

 

szerk: "középfuratos torx"

BluElite | 2013-07-18 13:04 mazda-auto.hu részére

 Nagyon köszönöm, megnyugodtam!!!!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó